021-28423639

ساندویچ پانل سقفی

این پانل برای پوشش سقف سازه به کار میرود و در سالهای اخیر با استقبال روز افزون مواجه بوده تا جایی که اکنون نه تنها برای سقف سوله های صنعتی و سردخانه ها بلکه در ساختمان های مسکونی نیز استفاده میشود. پیش بینی میشود استفاده از سااندویچ پانل تا سال 2032 در اروپا 15 درصد افزایش یابد. پانل سقفی از نظر نوع متریال تفاوتی با دیواری ندارد اما ساندویچ پانل سقفی دارای گام یا برجستگی هایی است که به استحکام بیشتر و مقاومت خمشی بالاتر پانل کمک میکند. با توجه به اینکه این محصول در معرض نور آفتاب و باد و باران قرار میگیرد بایستی دارای کیفیت بالا و آب بندی مناسبی باشد.

در حالت استاندارد عرض غیر مفید پانل سقفی 108 سانتی متر و کاردهی مفید آن دقیقاً یک متر است. همچنین ارتفاع هر گام بایستی در حدود 4 سانتی متر باشد تا در شرایط بارش شدید امکان هدایت باران به طرفین و جلوگیری از نفوذ آب به محیط داخل را داشته باشد. این محصول غالباً به صورت پنج گام تولید میشود که به وسیله پیچ­های 10 و 12 سانتی متری به انواع سازه های سقفی (سوله، سازه فضایی، پروفیل و سازه های فلزی سبک (LSF)) متصل میشود.

ساندویچ پانل سقفی پنج گام دارای زیبایی و استحکام بالاتری نسبت به سه گام میباشد. برخی اصناف که به شکل گسترده از پانل سقفی استفاده میکنند عبارتند از: پوشش سقف کارخانه ها، پالایشگاه ها، تصفیه خانه ها، سردخانه ها، سوله های دام و طیور (مرغداری و دامداری)، کلین رومها (اتاق تمیز)، سوله های ورزشی، استخرها، انبارها، کانکس ها و خانه و ویلای پیش ساخته و سیلوها.

پانل سقفی در ابعاد مختلف تولید میشود و ضخامت آن بین 2 تا 10 سانتی متر میباشد. از لحاظ کاربردی ضخامت بالاتر از 10 سانتی متر به علت تفاوت دما و وزن بالا کاربرد چندانی ندارد. مجموعه بروبام نماینده رسمی فروش محصولات کبیر پانل است که مجموعه ای خوشنام با بالاترین استانداردها در تولید پانل بوده و صادر کننده نمونه انواع پانل نیز میباشد.

برای سفارش انواع ساندویچ پانل همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید

شماره تماس 09123966113 جهت ارائه مشاوره خرید