021-28423639

ساندویچ پانل سردخانه

ساندویچ پانل سردخانه ­ای یا پنل کلد روم (Cold Room) نوعی ساندویچ پانل دیواری است اما به دلیل ویژگی­ های خاصی که دارد معمولاً به صورت یک محصول جدا به آن پرداخته می­شود. شرکت کبیر پانل این محصول را با ضخامت 10، 12 و 15 سانتی متر تولید می­نماید البته در صورت نیاز مشتری امکان تولید پنل با ضخامت بالاتر نیز وجود دارد. ضریب نفوذ دما (انتقال حرارت) در پنل سردخانه کبیر پانل که توسط باروبام عرضه می­شود، 48 برابر کمتر از آجر است. این سطح از عایق بودن به واسطه فوم پلی اورتان موجود در لایه میانی ساندویچ پانل است و در طول زمان ویژگی خود را در عدم انتقال گرما به داخل حفظ می­کند.

خرید ساندویچ پانل سردخانه­ ای بستگی به نوع سازه و هدف بهره بردار آن دارد. برای سردخانه زیر صفر (انجمادی) بایستی ضخامت لایه پلی یورتان بالاتر باشد و برای سردخانه بالای صفر لازم است به ظرفیت تحمل بار دیوار دقت بیشتری داشت. در هر صورت ساندویچ پنل کلد روم گزینه مقرون به صرفه برای ساخت سازه سردخانه می­باشد و نه تنها نسبت به سایر مصالح مشابه قیمت پایین تری دارد، بلکه هزینه انرژی را در دوران بهره برداری تا 30 درصد کاهش می­دهد و یک بازدهی قابل قبول را برای پروژه ایجاد مینماید. به همین علت این نوع از پانل در 20 سال اخیر مورد توجه سازندگان و پیمانکاران این سازه­ها بوده است.

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ­ای

قیمت پانل ساندویچی در سطح کلان به قیمت مواد اولیه، حقوق و دستمزدها و قیمت حامل­های انرژی به عنوان اصلیترین متغیرها بستگی دارد. این متغیرها تأثیر خود را در قیمت ساندویچ پانل به صورت فراز و نشیب قیمتی بازار بازتاب می­دهند و خارج از کنترل فروشنده و مشتری می­باشند. اما مشتری می­تواند با در نظر گرفتن چند نکته همزمان با دستیابی به محصول مورد نیاز خود، هزینه­های ساخت را تا حد ممکن کاهش دهد.

نکته اصلی در قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای، ضخامت آن است. یعنی ضخامت هر دو لایه بیرونی و درونی فلزی و ضخامت لایه عایق پلی اورتان که هر کدام از آن ها تأثیرات متفاوتی در ساختار پنل ایجاد می­کند. توصیه ما به سازندگان این است که دیواره­ های بیرونی سازه سردخانه را با ورق­ های ضخیم­تر (حداقل 10 سانتی متر) پوشانده و برای دیواره های جدا کننده داخلی از برگ­های نازک تر (برای مثال 8 سانتی متر) استفاده نمایند. به این صورت هم محصول با قیمت مناسبی خریداری می­شود و هم مساحت فضای مفید داخلی سردخانه افزایش می­یابد.

برای سفارش انواع ساندویچ پانل همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید

شماره تماس 09123966113 جهت ارائه مشاوره خرید